lauantai 14. marraskuuta 2009

Jouluista kierrätyksestä



Tykkään ostella kaikkea pientä uutta jouluksi.
Tänä vuonna tarkoitus kuitenkin ottaa iisimmin, siis rahan kanssa.
Kaikkea kaunista löytyy myös käytettynä.



Kierrätys on mun ehdoton lempparikauppani!
Nämä pienet jouluiset ihanuudet ostin tänään.
Rahaa meni kaikkiin yht. 2e.



Tonttu-ukko on hyvin vanha. Siinä oli jotain liikuttavaa.

Hän pääsee luultavasti ulko-oven eteen seisomaan.
Raidallinen kangaspalan ostin ompeluksia varten.




Joulupukkinauhasta tarkoitus tehdä pakettikortit.
Tuossa jonossa kun on yli 40 vahvaa pahvista pukkia. Ihana!

Ps. Photoscape on aikas uskomaton! Kuvat muokkailin meinaan sillä...ja mun kamera on teipattu, linssi rikki ym. Ja hyviähän noista kuvista sit lopuksi tuli. Hih!

2 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä. Minä olen kirppis ihminen ja aion joulukalenteri tavarat suurimmaksi osaksi etsiä sieltä. Jotain olen jo löytänytkin. Meillä tontut käy tuomassa yllärin yöllä jokaiselle heidän omaan joulusukkaansa:)

    VastaaPoista
  2. Olet tehnyt kivoja löytöjä!
    Minä löysin kans kirpparilta tänään sekä lahjoja että joulukoristeita :)

    VastaaPoista

Viestisi ilahduttavat. =)